پی سیف کارت و تتر؛ تعریف و ویژگی

پی سیف کارت و تتر؛ تعریف و ویژگی

پی سیف کارت یک راه پرداخت می باشد که می‌ توانید بدون استفاده از حساب بانکی یا اطلاعات کارت، پرداختی آنلاین (مانند خرید تتر و …) را انجام بدهید. برای خرید، فروش و شارژ پی سیف کارت خود می ‌توانید از خدمات سایت آیسانکارت استفاده کنید. در ادامه به معرفی پی سیف کارت و تتر پرداخته ایم.

[su_button url=”https://isancard.com/my-point-club” style=”flat” background=”#f20001″ color=”#ffffff” size=”7″ radius=”20″]برای دریافت خدمات در زمینه پی سیف کارت و تتر کلیک کنید[/su_button]

پی سیف کارت (Paysafecard) چیست؟

پی سیف کارت یک کد 16 رقمی و یکی از راه های پرداخت بین ‌المللی می باشد که به وسیله شرکت معتبر و بزرگ با همین اسم در تمام جهان فعالیت می کند. از آنجایی که روش ‌های پرداختی نظیر پی پل و یا ویزاکارت برای هر شخصی امکان پذیر نمی باشد، بهترین گزینه پی سیف خواهد بود که توانسته کمبودها را برطرف کرده و مشتریان زیادی را یه خود جذب کند. داشتن اطلاعات در ارتباط با پی سیف کارت و تتر کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد.

ویژگی های مهم پی سیف کارت یا Paysafecard

  • خطر سرقت یا ضرر احتمالی کاهش می دهد.
  • نقل و انتقال آن به صورت فوری و آنلاین است.
  • ناشناس بودن زمان بازی های آنلاین
  • ناشناس بودن جهت ارائه خدمات پرداخت

ارز تتر چیست؟

تتر ارزی دیجیتال که مبتنی بر بلاک چین می باشد. رمز ارزهای تتر با معادل ارزهای فیات دلار آمریکا پشتیبانی خواهد شد.

توکن های شبکه Tether، با نماد USDT شناخته خواهند شد و ارزشی معادل 1 دلار آمریکا را خواهند داشت. به این معنی است که قیمت تتر همیشه ثابت و 1 دلار می باشد. از این رو تتر یک استیبل کوین به حساب می آید. پی سیف کارت و تتر از مواردی هستند که افراد زیادی اطلاعات و اخبار مربوط به آن‌ها را دنبال می‌کنند.

ویژگی ‌های USDT به عنوان یک استیبل کوین

استیبل کوین ها یا رمز ارزهای با ثبات، ارز دیجیتالی می باشد که همیشه قیمت آن ثابت و معادل مقداری ثابت از یک ارز فیات خواهد بود.

استیبل کوین ‌هایی نظیر تتر کارایی و ویژگی های مهمی را در دنیای ارزهای دیجیتال دارند که  برخی از ویژگی های مهم آن ها عبارتند از:

1- دارای قیمتی ثابت

ویژگی و قابلیت ثابت بودن قیمت تتر، به مبادله‌کنندگان کمک خواهد کرد تا دارایی خود را از نوسان‌ های بازار رمز ارزها حفظ کنند  و ارزش آن ها را ثابت نگه دارند.

2- انواع مختلف بسترهای معامله

تترها را می ‌توان در شبکه ‌های بلاک چین اتریوم، ایاس، ترون و… نیز معامله کرد از این رو سبب افزایش حجم مبادلات این رمز ارز خواهد شد.

[su_button url=”https://isancard.com/my-point-club” style=”flat” background=”#f20001″ color=”#ffffff” size=”7″ radius=”20″]برای دریافت خدمات در زمینه پی سیف کارت و تتر کلیک کنید[/su_button]

3- داشتن محبوبیت و اعتبار

تتر را می توان در بیشتر کشورهای دنیا به راحتی و سریع به ارزهای فیات تبدیل کرد که به همین خاطر موجب استقبال و محبوبیت مردم قرار گرفته است.

4- حجم بالای مبادلات

مبادلات تتر به دلیل کارمزد کم، سرعت انتقال و ثبات قیمت سبب شده به عنوان راهی برای مبادله سایر رمز ارزها نظیر بیت کوین و اتریوم استفاده شود.

قیمت پی سیف کارت و تتر

قیمت پی سیف کارت و تتر نظیر تمامی ووچرها بر مبنای قیمت روز دلار محاسبه می شوند و فقط درصدی از آن بالاتر خواهد بود. با این حال، امکان دارد برخی صرافی ‌های دیجیتال، قیمت آن ها را نامتعارف اعلام می نمایند. از این رو باید از صرافی های معتبر و بزرگ این امور را انجام دهید. از این رو بهترین و معتبرترین انتخاب، سایت آیسانکارت می باشد که هم بهترین قیمت ها را ارائه خواهد داد و هم به خاطر استفاده از پنل های تمام اتوماتیک و کارشناسان ماهر و باتجربه، همه درخواست ها را آنی انجام خواهند داد.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *