افتتاح حساب پرفکت مانی

افتتاح حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی Perfect Money مثل وب مانی یک سیستم پرداخت جهانی می ‌باشد. با استفاده از آن می ‌توانید خدماتی نظیر ارسال، دریافت پول و پرداخت در سایت ‌های گوناگون را انجام دهید. شما عزیزان برای استفاده از این اکانت حتما باید از آی پی کشورهایی غیر از ایران و آمریکا استفاده کنید. پرفکت مانی سقف برداشت نداشته و ‌استفاده از آن هیچ محدودیت ندارد. برای افتتاح حساب پرفکت مانی می ‌توانید از خدمات مجموعه آیسانکارت استفاده نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی ساخت حساب پرفکت مانی می توانید با کارشناسان ماهر ما تماس بگیرید.

ثبت نام در سیستم مالی پرفکت مانی

پرفکت مانی بهترین فرصت برای انتقال انواع ارزها می باشد. به همین دلیل بهتر است که شما یک حساب در پرفکت مانی ساخته و فعالیت خود را در آن شروع نمائید.

برای ثبت نام در پرفکت مانی باید مراحل متعددی را طی کنید. از آنجایی که همه اشخاص تخصص لازم برای این کار را ندارند،‌ سپردن این کار به متخصصان، بهترین راهکار می باشد. سایت آیسانکارت با داشتن سابقه و کاربرهای زیاد بهترین انتخاب برای افتتاح حساب پرفکت مانی خواهد بود.

[su_button url=”https://isancard.com/contact-us/” style=”flat” background=”#844080″ color=”#ffffff” size=”7″ radius=”20″]برای دریافت خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی کلیک کنید[/su_button]

مدارک لازم برای افتتاح حساب پرفکت مانی

برای ساخت اکانت پرفکت مانی نیاز به مدارک زیر خواهید داشت:

  • تصویر پاسپورت
  • در صورت نداشتن پاسپورت، تصویر گواهینامه، ترجمه رسمی کارت ملی هوشمند یا ترجمه رسمی شناسنامه الزامی می باشد
  • داشتن کدپستی و آدرس دقیق
  • یک قبض نظیر آب، برق، گاز، تلفن مرتبط با آدرس خود

مراحل استفاده از خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی

1- ثبت نام در سایت آیسانکارت

2- تایید ایمیل و تلفن همراه

3- ورود به قسمت پرفکت مانی یا پشتیبانی

4- ارسال مدارک مورد نیاز

5- تکمیل سفارش در سریع ترین زمان

در تمامی این مراحل کارشناسان ما آنلاین و تلفنی به شما عزیزان کمک خواهند کرد.

ورود به حساب پرفکت مانی

یکی از ویژگی ‌های مثبت پرفکت مانی این می باشد که برای ورود به آن کار چندان سختی در پیش ندارید. شما عزیزان با وارد کردن رمز عبور خود می توانید وارد حسابتان شوید و فعالیت ‌های مالی خود را از این راه به انجام برسانید. بعد از این که افتتاح حساب پرفکت مانی به اتمام رسید، وارد حساب شخصی خود خواهید شد. شما در داخل پنل پرفکت مانی می ‌توانید آدرس کیف پول ‌های دلار،‌ یورو، طلای و … خود را مشاهده نمائید.

هنگامی که کسی قصد دارد به حساب شما واریزی داشته باشد،‌ باید این شماره حساب را به آن شخص بدهید. به یاد داشته باشید که شماره های حساب برای ارزهای گوناگون، متفاوت بوده پس حتما باید آدرس مربوط به ارز واریزی را برای فرستنده ارسال نمائید. در حالت کلی برای آگاهی بیشتر از تمامی خدمات پرفکت مانی می توانید با کارشناسان سایت آیسانکارت تماس بگیرید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

[su_button url=”https://isancard.com/contact-us/” style=”flat” background=”#844080″ color=”#ffffff” size=”7″ radius=”20″]برای دریافت خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی کلیک کنید[/su_button]

سخن آخر

پرفکت مانی جزء یکی از سرویس ‌های برتر مالی در جهان بوده که هر روزه هزاران تراکنش در این محیط انجام می شود. با توجه به مزایای خاصی که این سرویس دارد،‌ باز کردن حساب پرفکت مانی بهترین انتخاب پیش روی شما می باشد. با خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی سایت آیسانکارت می ‌توانید در سریع ‌ترین زمان ممکن یک حساب پرفکت مانی برای خود داشته باشید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *