پرمیوم ووچر

پرمیوم ووچر

پرمیوم ووچر یک سیستم پرداختی می باشد که این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد تا به وسیله آن وجهی را به آسانی برای افراد در سراسر دنیا پرداخت و یا دریافت نمائید و تراکنش های خود را به کمک این سیستم انجام دهید. بسیاری از فروشگاه های خارج از کشور پرمیوم ووچر به عنوان یک راه پرداخت در راه های پرداختی خود پذیرفته اند.

امکانات حساب های پرمیوم ووچر

  • گزارش گیری دقیق با استفاده از پرمیوم ووچرها
  • بازدید شاخص های کلیدی عملکرد حساب های کاربری نظیر مقدار استفاده از حساب برای بررسی حساب های مالی خود
  • پرداخت بین المللی
  • امکان مبادله ارز، برداشت آنلاین پول و واریز وجه به وسیله حساب پرمیوم ووچر
  • گزارش تراکنش پرمیوم ووچر
  • شما می توانید در حساب کاربری خود جزئیات تراکنش های خاص پرمیوم ووچر خود را ایجاد نمائید و مشخصات آن ها را ببینید.
  • درگاه ها و راه های گوناگون پرداختی
  • با پشتیبانی از چندین ارز و کیف پول الکترونیکی برای ادغام پلتفرم های سرویس خود به API در حساب کاربری شان فراهم شده است.
  • ارزهای دیجیتال
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال در چند ثانیه
  • راحت و سریع
  • تجربه پرداخت در هر زمان و هر مکان با پرداخت های فوق العاده سریع و آسان

[su_button url=”https://isancard.com/contact-us/” style=”flat” background=”#e57fe8″ color=”#ffffff” size=”7″ radius=”20″]برای استفاده از پرمیوم ووچر کلیک کنید[/su_button]

موردهای استفاده پرمیوم ووچر

شما از پرمیوم های ووچر در موارد گوناگونی به جزء خرید کالا و خدمات می ‌توانید استفاده نمائید. فروشگاه‌ های خارجی، از پرمیوم ووچر پشتیبانی خواهد کرد، ولی باید گزینه‌ های موجود را پیدا کنید و موجودی کالای خود را از آن ها بررسی نمائید.

شما می ‌توانید حساب کاربری خودتان را در سایت‌ های خارجی از این راه شارژ کنید و نیازی به پرداخت کارمزد بالا هم نخواهید داشت. آزادی عملی بیشتری در این زمینه به شما داده می شود. تبدیل کد ووچر هم بسیار ساده و راحت خواهد بود و می ‌توانید آن را به ووچر پرفکت مانی یا ارزهای دیجیتال دیگری تبدیل نمائید. امکان تبدیل بالعکس هم در این زمینه وجود خواهد داشت. که برای این کار بهتر است با صرافی ها و سایت های معتبر این کار نظیر آیسانکارت که در این کار تجربه و سابقه زیادی دارند، استفاده نمائید.

پرمیوم ووچر

شما عزیزان می ‌توانید به عنوان یک گیمر، اشتراک بازی ‌های پلی ‌استیشن و خرید سرویس ‌های گوناگون آن را از روش پرمیوم ووچر انجام دهید. به آسانی و با استفاده از خدمات آیسانکارت، می ‌توانید در سایت پرمیوم ووچر حساب باز کنید و احراز هویت شوید.

[su_button url=”https://isancard.com/contact-us/” style=”flat” background=”#e57fe8″ color=”#ffffff” size=”7″ radius=”20″]برای استفاده از پرمیوم ووچر کلیک کنید[/su_button]

سخن آخر

بدین ترتیب شما می ‌توانید از پرمیوم ووچر برای راحتی و سرعت دادن به پرداخت ‌های آنلاین خود در برنامه های بین المللی استفاده نمائید. پرمیوم ووچرها راه خوبی برای استفاده از خدمات و خرید کالا خواهد بود و کارایی های آن روز به روز در حال گسترده شدن است. سایت ‌های زیادی به پشتیبانی از آن اضافه شده اند و در آینده، می توانیم شاهد کم شدن معایب آن و افزایش مزیت های ووچرها باشیم. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پرمیوم های ووچر و پرفکت مانی ها می توانید با کارشناسان ماهر و مجرب آیسانکارت تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *